شاهزاده ما شاهزاده ما ، تا این لحظه: 40 سال و 10 روز سن داره
پرنسس ما پرنسس ما ، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

آرزوی بابا و مامان

نامه از بابایی

1393/3/10 16:31
202 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من روزه بودم بعد از نمازظهر دراز گشیدم دست تو گوشیم می اوردم تا که خوابم بردخواب آلود

متوجه امدن همسرم نبودم  اونم دلش نبامد منو بیدار کنه اروم امده بود یه دوش گرفته

داشت کارای شخصیش انجام میدادکه من با بوی عطرش از خواب بیدار شدم

نگاه به این ور و اون ورم انداختم دنبال گوشیم بودم که من الان چقدر وقته که خوابیدم

دیدم ی ورقه که لوله شده کنار سرم گذاشته بازش کردم دیدم  همسر اینو واسم نوشته ...

 

 

بسمی تعالی

به چشمان تو می نویسم  حکایت بی انتهای عشق را

تا بدانی محبت و  عشق را  از چشمان تو اموختم

و با تو اغاز کردم  که تا ابد عاشقانه دوستت دارم

این جاده عشق همسفر می خواهد و من تو را به خاطر قلب بزرگ ومهربانت برگزیده ام

در این راه سخت تنهایم نگذار ...,بوس

 

 

اخرشم نوشته بود تقدیم به پرنسس عزیزم

 منم وقتی خوندمش خیلی خوشحال شد انگار کلی بهم انرژی داد 

از شما ممنونم عشق من همیشه باعث خوشحالی من هستی

انشا... بتونیم با هم اینده خوبی برای بچه هامون درست کنیم

 

 

دوستت دارم...


 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)